september 21, 2008

Innekläder

Fortsatte denna härliga dag med att rada upp alla innekläder och dokumentera nuläget. Har just nu ca 90 plagg inkl underkläder. Många t-shirtar och skjortor. Svår kategori det här, man har ju lagt ner en del pengar på allt. Dessutom, tack vare min resa till Bangladesh förra sommaren så är mycket skräddarsytt och riktigt bra kvalitet. Varför tänkte inte jag på det här innan jag åkte till världens största klädexport-land? Ska jag lyckas rensa bort 80% av allt det här? Jag skulle behöva lite moraliskt stöd, så lämna gärna en uppmuntrande kommentar. :)

Denna t-shirt får ett hedersomnämnande:
Tack Mattias för tipset! Tror inte att Öviksbefolkningen uppskattade den lika mycket som oss dock. :) Jag tänker skänka bort den, så hör av dig om du vill få en rolig t-shirt gratis! Jag bjuder på frakten, först till kvarn!

Uppdatering 30/9: T-shirten är nu bortskänkt till second hand.

1 kommentar:

antaryaminna sa...

Jag är nyfiken på ditt fokus efter rensandet. På så vis kanske det blir lättare i vad man eliminerar. Vad har du för direction, ämne med livet och vilka behov kommer du att ha när det gäller kläder. Vilka kläder kan hjälpa dig uppleva det du vill och vara..? ;)
Jag tror fortfarande på och älskar det sättet att tänka!