september 24, 2008

Teknikprylar - Dags för loppmarknad?

Jag trodde det skulle bli riktigt svårt, men teknikprylarna var nog enklast hittills att rensa ut. Det var mest kablar, gamla hårddiskar och annat sånt som är ganska förlegat nu när jag måste gå över helt till laptop. :)

Som du ser så blev det en hel del saker, så jag och Marcus funderar på att ha loppmarknad på torget på fredag. Jag gick till kommunen idag och tog reda på hur man får en torghandelsplats. Det skulle inte vara några problem, och billigt var det visst också. Håll tummarna för fint väder alltså, så ses vi på Öviks torg på fredag! (Med reservation för ändringar)

Hur mycket blev kvar efter teknik-rensningen? 14 saker:
  • Dator
  • Skärm
  • Skrivare
  • Högtalare
  • Tangentbord
  • Mus
  • Extern hårddisk
  • Elpiano
  • Stereo
  • Bredbandsmodem
  • Trådlöst tangentbord & mus
  • TI-89 miniräknare
  • Batterier
  • Mick med kabel
Det är ju faktiskt under 15-gränsen, wow! Micken är bara lånad, stereon försvinner när jag flyttar, trådlösa tangentbordet ska till kontoret... etc etc, det här blev en riktigt bra kategori!

Inga kommentarer: