september 29, 2008

Mot 200 saker

Det blev inte så bra bilder på senaste utrensningen, men det är nog inte så intressant med bilder på några kassar med pärmar och kablar. :) Lite intressantare var att en dator och mikron åkte ut idag! Kan inte minnas sist jag använde den, det var nog i vintras någon gång när jag skulle värma vetevärmaren.

En annan positiv sak är att jag har rensat min stora bokhylla så mycket att jag har kunnat flytta över alla böcker och saker till den lilla. Böckerna är fortfarande ett aber, har alldeles för många. Några är olästa, resten är bara affektionsvärde.

I övrigt har jag sorterat lite mer inomhuskläder. Måste ha uppskattat ganska fel förut, men nu har jag i alla fall exakt 40 plagg... det är ju 25 för mycket. :( Hur ska det här gå?

1 kommentar:

Lana sa...

Klarade du dig? Intressant att veta hur gick det med projektet? Roligt att läsa både din och din kompis blogger. Har ni 100 saker var nu i 2012 :) ?